Czy warto kupować sprzęt elektroniczny na raty?
12 grudnia 2020Reklamy elektromarketów niejednokrotnie kuszą ciekawymi ofertami zakupów ratalnych. Czy jednak zawsze opłaca się kupować elektronikę na raty? Raty a kredyt – na czym polega...
Kampania reklamowa to Twoja główna broń o rozpoznawalność i sprzedaż. Nie wystarczy tylko stworzyć markę, opracować projekt opakowania. Nazwę i tożsamość korporacyjną należy również przedstawić docelowym odbiorcom.
Kampania reklamowa ma na celu poinformowanie konsumentów o firmie, jej produkcie lub usłudze, zwrócenie na nich uwagi i stworzenie pozytywnego wizerunku w oczach odbiorców. Jeśli twoja marka jest wysokiej jakości, powinniście wiedzieć jak należy to przekazać. Kampania reklamowa pomaga wykazać wyjątkowość produktu, koncepcję pozycjonowania, legendę marki i przewagi konkurencyjne produktu.
Skuteczność kampanii reklamowej w porównaniu z poszczególnymi wydarzeniami reklamowymi została potwierdzona przez światową praktykę. Efekt poszczególnych wydarzeń reklamowych jest znacznie niższy, a koszty znacznie się zwiększają, w związku z tym wzrasta znaczenie planowania wydarzeń reklamowych w kompleksie.
Kampania reklamowa to strategia prowadzenia starannie zaplanowanych wydarzeń reklamowych i organizowania wydarzeń promujących firmę lub produkt na rynku. Głównym celem jest dostarczanie wysokiej jakości komunikatów reklamowych o produkcie konsumentowi końcowemu za pomocą różnych rodzajów reklam i odpowiednich mediów reklamowych. Ważną rolę odgrywa treść i forma komunikatów reklamowych, projektowanie reklamy, środki dystrybucji reklamy, czas publikacji wiadomości, liczba publikacji itp. W zależności od grupy docelowej, zasięgu, środków reklamy, celów istnieje wiele rodzajów kampanii reklamowych.
- Kampania reklamowa dotycząca pojedynczego produktu lub produktu. Takie kampanie są wskazane, gdy planowane jest wprowadzenie nowego produktu lub sprzedaż istniejących towarów spadła i konieczne jest ich „ożywienie”.
- Kampania wizerunkowa - strategia reklamowa marki jako całości, marki lub producenta.
W zależności od celów :
- Kampania reklamowa mająca na celu pomyślne wprowadzenie nowego produktu;
- Aby zwiększyć sprzedaż firmy;
- Kampania mająca na celu utrzymanie poziomu sprzedaży istniejących towarów.
Pod względem zasięgu kampania reklamowa może obejmować :
- poziom międzynarodowy;
- poziom krajowy;
- regionalny;
- lokalny.
W zależności od grupy docelowej :
- Zorientowana na konsumenta;
- Zaprojektowany dla sprzedawców i sprzedawców;
- Skierowany na konkurentów.
Na czas trwania akcji wyróżnia się następujące kampanie reklamowe :
- Krótkoterminowe (do 1 miesiąca);
- średnioterminowe (od 1 do 6 miesięcy);
- Długoterminowe (ponad 6 miesięcy).
Aby opracować strategię kampanii reklamowej, musisz ciężko pracować. Im lepsza reklama, tym mniej publikacji i materiałów oznacza, że będzie to wymagało skutecznego oddziaływania na konsumenta.
Dzięki aplikacji mobilnej Ding masz wszystkie gazetki na wyciągnięcie ręki!