Wybór najlepszych podręczników na nowy rok
22 sierpnia 2024Planując wybór nowego podręcznika dla siebie lub swoich dzieci, warto dobrze się zastanowić. Wszyscy chcemy, by podręczniki były przydatne i łatwe do zrozumienia. Podręczniki mogą...
Chcesz wiedzieć, jak skonfigurować kampanię reklamową dla firm? W tym artykule zidentyfikowaliśmy kilka niezbędnych kroków.
9 kroków do skonfigurowania kampanii reklamowej to:
Określ swoje cele reklamowe
Wybierz, co chcesz promować
Zidentyfikuj docelowych odbiorców
Określ, gdzie znaleźć odbiorców
Wybierz czas kampanii
Ustaw budżet reklamowy
Wybierz sklepy, w których chcesz się reklamować
Utwórz przekaz reklamowy i grafikę
Zmierz wyniki
Jako właściciel małej firmy lub menedżer ds. Marketingu w mniejszej firmie być może będziesz musiał wykonać większość pracy samodzielnie, bez dużej pomocy z zewnątrz. Na samym początku jasno zdefiniuj cel biznesowy lub cele swojej kampanii reklamowej. Zadaj sobie pytanie: co próbujesz osiągnąć dzięki reklamie?
Użyj metody SMART, aby lepiej zdefiniować swoje cele. SMART oznacza konkretne, mierzalne, osiągalne, zorientowane na wyniki i określone w czasie cele. Jeśli Twoim celem jest zwiększenie liczby klientów, określ ich liczbę i okres, aby móc mierzyć wyniki. I upewnij się, że cel jest osiągalny. Jeśli masz mały budżet w wysokości nie zdobędziesz 10 000 nowych klientów w ciągu 30 dni. Jeśli chcesz, aby Twoja firma zaistniała w świadomości klientów, to określ na bazie jakich czynników to zmierzysz.
Następnym krokiem na liście kontrolnej reklamy dla małych firm jest decyzja, co będziesz promować. Wybierz, czy reklamy będą promować:
produkt
serwis
grupa produktów / usług
twoją markę
specjalną wyprzedaż lub wydarzenie
Jeśli jesteś wykonawcą robót remontowych, próbującym zwiększyć sprzedaż, możesz promować możliwości lub grupę powiązanych produktów i usług, które są atrakcyjne dla docelowych klientów. Dokładnie określ cele, które chcesz osiągnąć. Cele to nie tylko „więcej nabywców” lub „konsumentów”. Bądź konkretny.
Podczas przygotowywania kampanii reklamowej dla małych firm ważne jest, aby dobrze dopasować odbiorców. Oszacuj, gdzie twoje cele spędzają czas. W jakie działania się angażują? Jakie są ich codzienne preferencje? Jak badają zakupy? Zrozumienie tych rzeczy pomaga zidentyfikować, jak znaleźć ludzi w grupie docelowej. Podczas gdy billboardy, reklamy telewizyjne lub reklamy w czasopismach mogą docierać do bardzo dużej liczby osób, prawdziwym pytaniem jest to, do ilu TWOICH celów mogą oni dotrzeć? Posiadanie szerokiego zasięgu może być kosztowną przesadą.
Niektóre metody reklamy online pozwalają precyzyjnie kierować reklamy. Zastanów się na przykład, w jaki sposób reklamy na Facebooku pozwalają kierować reklamy według zainteresowań i danych demograficznych. Lub użyj słów kluczowych w Google AdWords, aby przyciągnąć kupujących aktywnie poszukujących Twoich produktów.